vineri, 26 iulie 2013

Beware! Do not read - unknown effects on the brain The Lost Prince de Saxon Andrew

Cum spune si titlul daca nu vrei sa suferiti efecte permanente asupra creierului (sa nu va crape o vena in cap) sau asupra muschilor fetele ( de la rasul isteric care v-ar putea cuprinde)  va recomanda sa nu cititi aceasta carte.
Am mai citit si alte carti de acest autor si am tot continuat ca sa vad cit de departe poate merge cu absurdul.
Deci oameni sau raspandit in partea noastra de galaxie(dupa ce abia au reusit sa nu termine intre ei) si cum e de asteptat de la acest autor, incep sa de-a peste specia cea rea care vrei sclavi si alea alea.
Si dupa astia mai apari unii si mai rai.
Si dupa astia rai vin altii si mai rai care ii termina pe primi rai.
Dar pina unde am ajus(in cartea a doua- apropo seria se cheama Star Chase) par ca o sa o ia pe cocoasa si acesti rai.
Deci o serie mai stupida nu am vazut de mult tare ....
Dar pentru ca sunt ciudat/sado-maso/.......... (completati pe lina punctata) o sa citesc mai departe.
Ma uit pe goodreads si nu imi vine sa cred cite stele i-au dat la seria asta. Doar ca sunt putini. Or fi prieteni lui? Sau vecini?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu